Načítanie obsahu ... Načítanie závisí na rýchlosti vášho pripojenia!

Často kladené otázky

Akými spôsobmi je možné u vás platiť?

Pri objednávke je možné platiť nasledovnými spôsobmi:

  • Kreditnou alebo Debetnou kartou
  • prevodom alebo priamým vkladom   na náš účet
  • dobierkou

 

Aké sú ceny poštovného a kedy dostanem svoju zásielku?

Cena poštovného  je závislá od spôsobu prepravy a platby, ktoré si zvolíte v príslušnom kroku pri vypĺňaní objednávky.

Naše zásielky doručujeme prostredníctvom SLOVENSKEJ POŠTY a kuriérskej služby ReMax.
Pri objednávke nad 25€ je poštovné  ZADARMO so Slovenskou Poštou ( platí iba pre Slovenskú republiku ).

Dodacie lehoty:

  • platba bankovým prevodom a doručenie SLOVENSKOU POŠTOU ( 2 až 5 pracovných dní po pripísaní platby na náš účet)
  • platba kartou a doručenie SLOVENSKOU POŠTOU ( 2 až 5 pracovných dní po pripísaní platby na náš účet)
  • platba bankovým prevodom a doručenie kuriérskou službou ReMax ( 2 pracovné dni po pripísaní platby na náš účet)
  • platba na dobierku a doručenie kuriérskou službou ReMax ( 2 pracovné dni po odoslaní objednávky)
  • platba kartou a doručenie kuriérskou službou ReMax ( 2 pracovné dni po pripísaní platby na náš účet)

 

PS: Doručenie prostredníctvom Slovenskej pošty je lacnejšie, ale doručenie kuriérskou službou Remax je spoľahlivejšie, šetrnejšie a pohodlnejšie. Pri doručení zásielky kuriérom budete  v deň doručenia kontaktovaný  SMS-kou, kde ho následne môžete spätne kontaktovať a dohodnúť si bližšie detaily doručenia.

Ak mi tovar nebude vyhovovať, môžem ho vrátiť?

Podľa zákona č. 102/2014 Z.z. (o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho) je kupujúci oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní  do jeho prevzatia. V prípade odstúpenia od zmluvy sa kupujúci zaväzuje vrátiť tovar.  Vrátený tovar však nesmie byť poškodený ani použitý a musí byť vrátený v originálnom balení.

Čo mám robiť pokiaľ som si nie istá/ý, či mi výrobok bude vyhovovať?

Ak si z našej ponuky neviete vybrať, prípadne si nie ste istá/ý, či Vami vybraný výrobok je pre vás vhodný, nechajte si od nás poradiť. Napíšte nám, aký máte problém, respektíve o čo by ste mali záujem a my Vám odporučíme výrobky podľa Vašich potrieb.

Máte aj kamenný obchod?

V súčasnosti  nemáme kamenný obchod. Všetok tovar je možné zakúpiť len v našom e-shope

Prišla mi od Vás zásielka, ale niektorá  z položiek chýba. Čo mám robiť?

Prosím, kontaktujte nás  telefonicky alebo e-mailom a vzniknutú situáciu s Vami ihneď vyriešime.

 

V dátumoch 12.12. - 26.12. objednávky nevybavujeme